søndag 3. april 2016

Jeg drømmer meg bort...

I dag har jeg vært på Camp Villmark med Andreas og de to eldste barna. Blandt telt, soveposer, friluftsklær og store sekker drømmer jeg meg helt bort. Jeg vil ut på tur!!

Ungene koste seg med kajakkbasseng, sykling, klatring og natursti. William elsket kajakk og la vel inn et par aksjer hos bestefar ( som også var med) ift å kjøpe kajakk eller kano.

Fjellgeita

Kajakk er kult
 Jeg drømmer bare om å pakke sekken med telt, soveposer og primus og stikke til skogs med ungene.
Natursti


De neste fire månedene har vi planlagt en del turer. Noen små og ihvertfall en litt større i fjellet. Kart ligger på stuegulvet, utstyr er lagt frem ( eller satt på en ønskeliste, jeg har jo snart bursdag!!!!) og hodet et fylt med drømmer. Halve turen er jo planleggingen, spenningen før avreise og drømmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar