onsdag 30. mars 2016

Camp Villmark (Vinn billetter)

"Sponset"


Til helgen skjer det endelig. Noe jeg har gledet meg til lenge. Mens jeg teller ned dagene til vår neste store fjelltur så skal jeg drømme meg bort i en stor messehall med masse inspirasjon.

Jeg snakket selvfølgelig om Camp Villmark som er en stor villmarksmesse på Norges varemesse på Lillsetrøm. Messen åpner torsdag 31.mars og varer t.o.m søndag 3.april.



De fleste har vel skjønt at jeg de siste årene har blitt virkelig glad i skog og fjell, telting og skigåing. Jeg finner en ro som jeg ikke finner noe annet sted, samtidig som ungene koser seg.


På Camp Villmark skal jeg suge inn ny inspirasjon. Jeg skal kanskje handle litt gadgets og noe nye klær.

Camp Villmark er for hele familien så det er ingen grunn til å la barna være hjemme. De kan klatre i klatreveggen, prøve seg i padlebassenget, se på valpeshow eller lytte til eventyrstunden. Og kanskje mor får med seg et foredrag mens ungene koser seg sammen med far? Barn under 10 år er også gratis.

Hvis du trenger litt inspirasjon for å komme deg ut på tur så er dette stedet å dra til. Det er også en kul ting å gjøre med familien som en liten utflukt.

Nå kan du vinne to billetter her på bloggen. (eller på instagram) Jeg trekker en heldig vinner som får to billetter til Camp Villmark og trekningen skjer imorgen tidlig siden messen starter da.

DU deltar ved å legge igjen en kommentar enten på bloggen, instagram eller facebooksiden til frk.sorlie.


3 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne utforske Camp Villmark, og ta med meg en venn dit! :)

    SvarSlett
  2. Madsskotheimsvik@hotmail.com1. april 2016 kl. 10:43

    Jeg er kanskje litt sent ute, men har veldig lyst på 2 billetter :)

    SvarSlett